- Aktualności -
Sprostowanie lekiem na kryzys wizerunkowy
Adw. Paweł Zieliński, Prawnik z Działu Prawa Cywilnego i Postępowań Spornych w KKZ napisał artykuł „Skuteczna recepta na kryzys wizerunkowy”, który ukazał się w miesięczniku „Marketing w praktyce”.
Autor w szczegółowy sposób wyjaśnia jak dużą „moc” mają sprostowania. Stanowią pewne koło ratunkowe, w przypadkach kryzysu wizerunkowego, który przydarza się mniejszym lub większym firmom, ale również ludziom ze świata mediów i rozrywki.
Mec. Zieliński przede wszystkim wyjaśnia czym jest sprostowanie prasowe i dlaczego tylu ludzi błędnie z niego nie korzysta. Przedstawia jego zalety oraz podkreśla, które komunikaty oraz w jakim stopniu podlegają sprostowaniu, a także kto może się go domagać.
Autor zdradza także, w jaki sposób przebiega postępowanie o sprostowanie, gdzie jest ono ostatecznie publikowane, jak również co zrobić w przypadku odmowy publikacji sprostowania.
Dzisiejszy marketing „dzieje się” w mediach wszelkiego rodzaju, dlatego zachęcamy wszystkich do lektury, zwłaszcza osoby związane z PR, budowaniem wizerunku i marki osobistej.
Artykuł dostępny jest tutaj.