M. Kopeć w kampanii „Godność ma swoje imię”

30 stycznia 2024

M. Kopeć w kampanii „Godność ma swoje imię”

W październiku ubiegłego roku z dumą informowaliśmy o tym, że r.pr. Marta Kopeć, Partner Zarządzający KKZ dołączyła do grona ekspertów wspierających „Dobrą Fundację”, której głównym celem jest budowanie świadomości, oraz pokazywanie jak prowadzić dobry zakład pracy bez przemocy i mobbingu.

Fundacja organizuje ważną kampanię społeczną „Godność ma swoje imię”, która ma na celu dotarcie do wszystkich, którzy mieli kontakt z mobbingiem w miejscu pracy oraz do przedsiębiorstw i instytucji, aby uświadomić im, jak negatywnie mobbing wpływa na zespoły pracownicze, a w rezultacie na całościową efektywność organizacji. Kampania zakłada ważne i ciekawe dyskusje, edukację i wsparcie dla pracowników i pracodawców w celu eliminacji zachowań mobbingowych.

Udział mec. Kopeć z pewnością będzie tutaj nieoceniony. To ekspert prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem i bogatym zapleczem praktycznej wiedzy. Temat mobbingu jest jej bardzo bliski. Już od dawna dzieli się wiedzą w tym zakresie, nie tylko pisząc artykuły branżowe dla poczytnych magazynów, ale również uświadamiając użytkowników LinkedIn, tworząc kreatywne wpisy.

Materiały związane z kampanią:
Strona informacyjna kampanii: godnoscmaswojeimie.pl
Artykuł: "Szef na mnie krzywo patrzy". Nieraz cierpią przez to całe rodziny
Spot kampanii "Godność ma swoje imię":

Nota Prawna Polityka prywatności Polityka Cookies © 2024 wszystkie prawa zastrzeżone
Skip to content